Transpirinenca Social 2018

Els joves de l'Activa't preparen la Transpirinenca a Collserola

El proper mes de juliol els joves del projecte Activa’t participaran a la Transpirinenca Social Solidària. I aquest diumenge han començat a escalfar motors caminant 20 quilòmetres per Collserola.

“Sentir la natura els aporta pau i tranquil·litat”, explica María Mañá, educadora del Centre Sant Jaume. Així ho van valorar les dues participants al finalitzar la jornada. Una activitat que els ha permès també “viure experiències diferents” a les del seu dia a dia i també retrobar amistats. “El camí va ser cansat però molt satisfactori”, conclou l’educadora.

Un petit tast, a mode de ruta preparatòria, que va començar a la sortida del metro de Mundet i que els va permetre veure l’ermita de Sant Medir, pujar fins al turo de Magarola fins acabar al laberint d’Horta. Han caminat junt amb la coordinadora i alguns voluntaris de l’entitat de la Transpirinenca, i els joves del Centre Obert de l’Eixample.

L’activitat ha permès cohesionar el grup que aquest estiu afrontarà els Pirineus i també conèixer amb més detall els requeriments logístics de la proposta, així com l’equip de col·laboradors que fan possible la Transpirinenca.

L'equip de la Transpirinenca va visitar el Centre Sant Jaume per a explicar-los aquest projecte que porta per lema 'Una marxa per la inclusió social'.