Transparència

Dades econòmiques 2019

Presentem les dades resultants de l’exercici 2019.

Dades economiques 2019

Memòria 2019

El Centre Sant Jaume és una entitat plena de vida! Projectes que funcionen i, sobretot, persones dedicades, eficients i amb gran esperit de col·laboració, que permeten dur a terme el nostre gran objectiu: millorar el futur dels nois i noies de Badalona. Les necessitats d’atenció als infants de Badalona encara estan lluny de ser cobertes. És per aquest motiu, que ens plantegem una important ampliació del centre amb la construcció d’un nou edifici, que ens aporti els espais adequats i suficients per a les actuals i futures necessitats. Com sempre diem, el que volem és: “més i millor”, per aconseguir donar un millor futur als infants i joves que acompanyem des dels diferents projectes.

Descarrega PDF

Memòries anteriors

Memòria 2018

Memòria 2017

Memòria 2016

Informes

Certificat de salaris dels òrgans directius

Informe d'auditoria referit als comptes anuals 2019

Informe d'auditoria referit als comptes anuals 2018

Informe d’auditoria referit als comptes anuals 2017

Informe d’auditoria referit als comptes anuals 2016

Compliance

Qualsevol persona que tingui coneixement d'una conducta que pugui implicar la comissió d'alguna irregularitat o d'algun acte contrari a la legislació, al codi de conducta o a les normes i mesures del Manual de Compliment, haurà de comunicar-ho a través del correu electrònic següent: comitecumplimiento@jesuitas.es

Entorn Segur

El Sistema d’Entorn Segur (SES) pretén generar i fomentar espais segurs, activitats segures i relacions segures en cadascuna de les obres o institucions pertanyents o lligades a la Companyia de Jesús a la Província d’Espanya.

Consulta o descarrega't la Guia bàsica del Sistema Entorn Segur: