foto migranodearena bona

El Centre Sant Jaume, candidat als XI Premis migranodearena.org

La Fundació migranodearena ha seleccionat el nostre repte solidari ‘Estiu Jove 2021’ al premi ‘ONG més activa’. Es tracta de la campanya que vam dur a terme l’any passat en col·laboració amb l’Escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi per recaptar fons per a les activitats d’estiu del Centre Sant Jaume.

Des del 15 de setembre i fins al proper 9 d’octubre, qualsevol persona que vulgui podrà votar pel seu repte preferit entre els 18 candidats finalistes a través de la pàgina web https://premios.migranodearena.org/. L’ONG que obtingui més vots, rebrà 1000 euros que haurà de destinar als seus projectes.

La finalitat d’aquest guardó és reconèixer, premiar i promocionar les millors campanyes o reptes solidaris creats a migranodearena al llarg de l’any 2021. En el cas del Centre Sant Jaume, l’objectiu inicial del repte estava fixat en 4500 euros, però la campanya va resultar tot un èxit i finalment es van recaptar 7.775 euros gràcies a les donacions de 327 persones.

Amb aquests diners, 20 joves d'entre 12 i 16 anys van poder gaudir d'una setmana de Campaments a l'Àrea d'Acampada el Solell del Corredor al Parc Natural del Montnegre i el Corredor durant el mes de juliol de 2021 acompanyats per 4 persones de l'equip educatiu i un equip de voluntariat. A més, 5 joves de més de 16 anys acompanyats d’un educador van participar a la Transpirenaica Social i Solidària, una travessa per etapes pel Pirineu que té com a objectiu afavorir la inclusió social i autonomía de joves en situació de vulnerabilitat.

Si ens voleu votar només heu d’entrar a https://premios.migranodearena.org/, identificar-vos (o registrar-vos si no ho esteu ja) i buscar-nos dins la categoria ’ONG més activa’ amb el nom ‘Verano Joven 2021’. Completar tot el procés no us portarà més de dos minuts!

Voteu-nos i… creuem els dits!