El taller d'esports en valors, en marxa!

El respecte, la cohesió del grup, la constància, la solidaritat entre companys i la responsabilitat. Són alguns dels valors que poden integrar els alumnes de la unitat d'escolarització compartida quan juguen a bàsquet, a futbol o a bàdminton. Aquest curs en tornen a practicar en el marc del Taller d'esports en valors.

Cada dilluns i dimarts després del pati, el grup de 16 alumnes d'entre 14 i 16 anys de la UEC surten a jugar a la pista esportiva de l'associació de veïns del Joaquim Ruyra. Aquest espai de joc permet reforçar diverses habilitats socials. Però també incidir en la pràctica esportiva responsable: el programa també subratlla la importància d'un escalfament previ i dels estiraments posteriors a la realització d'una activitat física mínima.

És el segon curs que es proposa aquest taller d'esports. En general, els tallers tenen una durada trimestral i varien cíclicament, cada dos cursos: és el temps que acostuma a passar un alumne a la UEC. Amb aquesta temporalitat, cada alumne pot participar de cinc tallers diferents.