Casal estiu

Busquem voluntaris i voluntàries per al Casal d’Estiu i el Camp de Treball!

Ja falta poc perquè arribi l’estiu, el sol, la platja, la piscina, els gelats... Ja falta poc perquè arribi el Casal d'Estiu i el Camp de Treball del Centre Sant Jaume!

Continuem apostant per oferir el millor acompanyament als infants, joves i famílies del Centre durant els mesos que duren les vacances estivals i, per aconseguir-ho, necessitem voluntaris i voluntàries!

Busquem persones (preferiblement majors d’edat) amb experiència treballant amb infants i/o joves, monitors/es de temps lliure o estudiants que vulguin convalidar les seves pràctiques,  però valorarem en detall cadascuna de les propostes que rebem.

Casal d’Estiu

El Casal d’Estiu és un espai de joc i relació amb infants dels 6 als 12 anys. Realitzem activitats dins de les instal·lacions del Centre Sant Jaume (al barri de Gorg de Badalona), però també fem sortides a l’aire lliure. Hi ha 4 torns de Casal d’Estiu i cada torn dura dues setmanes, de dilluns a divendres i sempre en horari de matí, de 8.30h a 15.30h. Les persones interessades poden triar un o diversos torns en funció de la seva disponibilitat:

1r torn: 27 de juny - 8 de juliol

2n torn: 11 de juliol - 22 de juliol

3r torn: 25 de juliol - 5 d'agost

4r torn: 8 d'agost - 19 d'agost

Camp de Treball

El Camp de Treball es realitza en la zona d'acampada del Solell Corredor, en el Corredor del Montnegre. Són 6 dies i 5 nits, del 27 de juny al 2 de juliol. Es tracta d’una activitat d'estiu amb joves d’entre 12 i 16 anys on es treballen valors com l'autonomia i el respecte a la naturalesa i l’objectiu del  voluntariat serà acompanyar els joves i ajudar a l’equip educatiu a dinamitzar el grup.

Les persones interessades poden contactar-nos a través del mail voluntariat@fundaciocarlesblanch.org o trucar-nos per telèfon al 933 83 33 18 i preguntar per Sergio Salgado.

Anima’t i vine a divertir-te amb nosaltres aquest estiu!