Aquest febrer, ‘Som Emocions #ConstruïmFutur’

La pandèmia està agreujant la vulnerabilitat de tothom, però especialment de la població més fràgil.

L’actual crisi sanitària ha derivat en una emergència social sense precedents i la població infantil està patint en primera persona l’empobriment de les seves llars: l’atur, el fred, l’angoixa, la por…

No som els mateixos de sempre i els efectes psicològics i emocionals són i seran inevitables a ulls de tots els experts.

En aquest context, aquest curs, més que mai, al Centre Sant Jaume treballem per acompanyar emocionalment els infants, joves i famílies que formen part de l’entitat, reforçant l’atenció terapèutica i reenfocant tots els nostres projectes per situar el benestar emocional al centre de la nostra activitat.

Des del Centre Sant Jaume, aquest febrer, posem en marxa la campanya ‘Som Emocions #ConstruïmFutur’, perquè l'èxit educatiu, social i vital de cadascun dels infants i famílies que participen a l'entitat passa pel seu benestar emocional.