En temps de confinament...

Ara que hem reprès l’activitat presencial i hem recuperat part de la normalitat hem volgut fer balanç d’aquests tres mesos de confinament.

Malhauradament hem viscut de primera mà com la crisi sanitària esdevenia ràpidament en una greu emergència social, i hem comprovat que totes les crisis colpegen primer i amb més força a les persones més fràgils. Però també hem vist com es multipliquen les iniciatives solidàries i com la gent respon cada vegada que se la necessita. Hem reforçat el vincle amb els infants, joves i famílies que participen al nostres projectes i hem aprés a seguir al seu costat, malgrat la distància física.

Ens emociona escoltar que moltes famílies han prioritzat el procés educatiu dels seus fills i filles per posar-se internet a casa i ens omple d’esperança pensar que aquesta situació ens servirà per millorar com a persones, com a entitat i com a societat.

És molt probable que els efectes econòmics i socials d’aquesta crisi continuïn molt més enllà del que trigui el món en trobar una vacuna contra el virus, però aquí hi serem, per fer-hi front.