El Centre Sant Jaume interromp els projectes d'intervenció directa amb infants i famílies a causa del coronavirus

Des del passat 15 de març el Centre Sant Jaume manté suspesa la seva activitat amb infants i famílies fins a nou avís, amb la finalitat de contenir la propagació del coronavirus.

Malgrat aquesta mesura excepcional, l'equip de treballadores i treballadors de l'entitat seguim treballant a través del teletreball, pendents de les necessitats de les famílies que participen dels diferents projectes de l'entitat, per evitar possibles situacions de desemparament ocasionades per les mesures de prevenció establertes per contenir l'expansió del coronavirus.

Notificarem a l’Administració aquells casos en situació de vulnerabilitat que puguem detectar, amb l’objectiu de donar-los conjuntament la millor resposta possible.

Us animem a mantenir la calma, a complir amb les mesures decretades per les Administracions i a respondre els vostres dubtes i preguntes a través dels canals oficials: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/material-divulgatiu/