foto 2 Fair Play

ARRANCA LA LLIGA FAIR PLAY!

Ahir, dimarts 28 de gener de 2020, va arrancar la Lliga de barris Fair Play. Un any més, els joves i les joves del Centre Obert participen en aquest Torneig mixt de futbol on el joc net també puntua!

La Lliga Fair Play és una lliga de futbol sala on participen altres entitats de Badalona sense ànim de lucre com són la Fundació Ateneu Sant Roc, el Casal dels Infants La Betsaida,  Aldees Infantils –  de Sant Adrià de Besòs – i l’Institut Barres i Ones.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és oferir una alternativa d’oci saludable a nois i noies de Badalona en risc d’exclusió social, així com escurçar distàncies entre barris. A través de l’esport, treballem valors tan positius com el respecte, la confiança i la companyonia.

Com es puntua?

Cada partit guanyat puntua 3 punts; un empat són 2 punts; i un partit perdut suma 1 punt. Quan acaba el partit, cada equip decideix si es mereix un punt extra pel seu comportament esportiu. És el punt del fair play. A més, l’equip tria el millor jugador/a tècnic i el millor jugador/a fair play de l’equip rival.

Al final de la Lliga, el Torneig reconeixerà l’equip guanyador, l’equip més esportiu, el millor jugador/a -esportiu i tècnic- de cada equip.

L'origen de la lliga

La Lliga Fair Play és una iniciativa del Casal dels Infants i la Fundació Ateneu de Sant Roc, i el Centre Sant Jaume hi participa des del curs 2016-17.