Festa “Que l’escola t’acompanyi”

El passat divendres 31 de maig vam celebrar la festa de tancament de la Campanya “Que l’escola t’acompanyi” que es va engegar aquest curs en tres de les escoles de Badalona Sud.

Es va iniciar la festa a la plaça Sant Elies amb la participació del nens i nenes de 2on, 3er i 4rt de Primària de les escoles Baldomer Solà, Josep Boada i Santa Joana de Lestonnac. Vam gaudir de l’espectacle del grup d’animació Més Tumàcat, que ens va fer ballar i cantar amb molta marxa!

Tots els nens i nenes, professors/es de les escoles i els educadors/es del Centre Sant Jaume venien “equipats” amb la samarreta blau marí, amb l’eslògan de la campanya i la seva acreditació personal i intransferible. A la plaça, un mar blau marí va inundar d’energia i ritme la festa. Les rialles van ser les protagonistes de la tarda i tothom va poder gaudir de l’espectacle. Amb els companys i companyes d’altres escoles vam recordar que anar a l’escola mola!

Però això no acabava aquí… la festa continuava!. A la sortida de l’escola, els nens i nenes del barri i d’algunes entitats educatives van participar de diferents activitats repartides en vuit "paradetes". L’objectiu era aconseguir i conèixer els beneficis d’assistir a l’escola! Va ser molt divertit i interessant! Les paradetes tenien relació amb els tres eixos principals de la campanya que són: l’obertura al món, la socialització i el creixement personal.

El Centre Sant Jaume conjuntament amb la col·laboració de la Biblioteca de Sant Roc, la Fundació Secretariado Gitano, l’Ateneu Popular de Sant Roc, el projecte comunitari ICI (Intervenció Comunitària Intercultural) i el Mercat Municipal de Sant Roc van preparar i dinamitzar les activitats durant tota la tarda. Nestlé també va participar a la festa amb la donació de batuts per berenar ben fresquets!.

Volem agrair també als voluntaris i voluntàries: els joves del Centre Obert i els treballadors i treballadores de Content Ignition que van donar suport i van ser de gran ajuda a la festa.

Gràcies a tots i a totes que heu fet possible aquesta gran campanya "Què l'escola t'acompanyi" i en especial als infants que tan van gaudir a la festa!