L'equip del Centre Sant Jaume comparteix missió i objectius a Viladrau

La casa de Colònies del Mas Puig de Fàbregues-Teresa Espona va acollir la sortida d'inici de curs de l'equip de professionals del Centre Sant Jaume. Un espai de convivència, en cap de setmana, per estrènyer llaços i compartir objectius i missió.

"La trobada ofereix un espai de coneixença interpersonal i serveix per traspassar l'essència del Centre Sant Jaume als professionals", explica l'educadora Beatriz Bueno. Els 22 professionals que hi van participar han valorat aquesta sortida en positiu: "L’ambient de treball i de convivència va ser distès, alegre i molt agradable", apunta Bueno.

Entre els objectius que persegueixen amb aquest cap de setmana de convivència, hi ha també l'explicació del pla estratègic i operatiu, transmetre el funcionament i el tarannà de l'entitat i compartir els reptes del nou curs. Un treball que permet a les noves incorporacions situar quin és el sentit global de l'acció del Centre Sant Jaume.

Enquestes amb preguntes incompletes, gimcanes d'exterior, moments d'introspecció, estones de compartir i jocs de lleure van permetre fer aquest treball amb un estil més dinàmic durant el divendres. I dissabte els diferents equips de treball -educació formal, educació no formal i equip d’atenció especialitzada- van fer una excursió amb pistes i imatges per donar peu a la conversa i a la reflexió.

Aquesta sortida d’equip té lloc cada any a l'inici de curs, a excepció del curs 2017-2018 que va coincidir amb els actes del 20è aniversari de l'entitat. En aquesta ocasió es va celebrar primer cap de setmana d'octubre, divendres 5 i dissabte 6, a la casa de colònies que gestiona la Comunitat Cristiana de Sant Pere Claver - El Clot, de la Companyia de Jesús.