El IV Torneig de Pàdel Solidari recapta més de 4.300 euros a favor del Centre Sant Jaume

Aquest diumenge un centenar de persones han fet possible la quarta edició del Torneig de Pàdel Solidari a favor del Centre Sant Jaume. Aquest espai lúdic i esportiu és un canal de finançament i de sensibilització dels projectes que l'entitat porta a terme des del barri de Gorg de Badalona.

“Amb el torneig hem pogut compartir, riure i xerrar entre amics i família; però sobretot ha estat un dia solidari on tothom ens hem implicat amb els infants i famílies en risc d'exclusió social de Badalona”, comenta Silvia Sala, membre de l'equip directiu del Centre Sant Jaume.

El torneig ha recaptat 4.359,50 euros en forma de donatius, ha comptat amb 94 jugadors i ha estat possible gràcies a la tasca voluntària de setze alumnes de primer curs de Batxillerat de l'Escola Jesuïtes Sarrià - Sant Ignasi, de pares i mares de l'AMPA i de l'Associació d'Antics Alumnes de la mateixa escola. “Any rere any ens han donat suport en aquesta activitat, i en tantes altres”, apunta Sala amb agraïment.

Les empreses Star's Padel, Gerbard, The Room Service, Boccony by massimo, Esdemercado, Sasco Esports, Bertus i MartiDerm han donat suport a aquest esdevenimnet solidari que organitza el Centre Sant Jaume junt amb l'AMPA Sant Ignasi, l'Associació d'Antics Alumnes Sant Ignasi, l'Escola Jesuïtes Sarrià - Sant Ignasi i la Fundació Sant Ignasi.