"El voluntariat ens fa millors a tots en tots els aspectes"

Una quarantena de persones han participat aquest dijous a la jornada 'Fes voluntariat, transformem la realitat' que ha tingut lloc al Casal Loiola de Barcelona. Diferents entitats vinculades al sector social de la Companyia de Jesús a Catalunya han presentat els projectes que porten a terme gràcies a la figura dels voluntaris i les voluntàries.

"El voluntariat és una peça imprescindible per l'engranatge del Centre Sant Jaume", diu Laura Lage, coordinadora dels voluntaris d'aquesta entitat socioeducativa que actua des del barri de Gorg de Badalona. Segons explica, el voluntariat "contribueix al bon funcionament dels projectes i l'entitat, nodreix l'acompanyament dels menors i joves, aporta qualitat als serveis que oferim i ens fa millors a tots en tots els aspectes".

Segons la memòria del 2017, el Centre Sant Jaume compta amb un equip de 177 persones vinculades, un 70% de les quals hi col·laboren de forma voluntària.

Més informació sobre la jornada, aquí.