El voluntariat del Centre Sant Jaume es posa el davantal

L’entitat ha comptat sempre amb el suport dels voluntaris per a les activitats d’estiu. Però des de fa uns 5 anys aquesta línia de col·laboració s’ha potenciat de forma més explícita. Cuinar pels infants i adolescents del casal d’estiu és una manera de conèixer el treball del Centre Sant Jaume de més a prop.

Les dues setmanes del casal d’estiu, del 2 al 13 de juliol, una quinzena de voluntaris han entrat a la cuina del centre i s’han posat el davantal. Són famílies vinculades a l’entitat, professorat, membres de l’AMPA i antics alumnes de l’Escola Jesuïtes Sarrià-Sant Ignasi i l’Escola Jesuïtes-Clot i patrons de la Fundació Carles Blanch. S’han encarregat de la intendència en el torn de matí, amb l’esmorzar, o en el torn del dinar, que inclou també recollir la cuina.

La figura del voluntariat és clau per a l’entitat. Segons dades de la memòria 2017, més d’un 70% de les persones vinculades al Centre Sant Jaume són voluntàries. Formar part de l’equip permet conèixer millor l’entorn social de Badalona Sud i reforça els vincles en clau de transformació social.