Creix el projecte amb infants de 0 a 3 anys

Aquest dilluns el Projecte 0 a 3 del Centre Sant Jaume - Fundació Carles Blanch ha començat un nou curs. Tal com destaca l'equip educatiu, "totes les famílies participants han vingut amb moltes ganes d’aprendre i compartir".

Com a novetat, enguany el projecte compta amb una nova sala. L'espai l'ha cedit el Centre Cívic de Sant Roc, amb la col·laboració del Consorci de Badalona Sud. És una sala gran, espaiosa i lluminosa on es realitzaran diferents activitats grupals dirigides a les mares amb infants de 0 a 3.

Entre aquestes activitats hi ha:

• l'Espai co-neixem: espai de suport i acompanyament en la maternitat i a la família.
  • l'Espai entre línies: espai de reforç de les competències bàsiques en lectoescriptura.
  • l'Espai compartim: espai educatiu on treballem les habilitats socials i capacitats parentals.
  • l'Espai de joc: espai per compartir un moment d’esbarjo.

Aquestes activitats es complementen amb treball individual que realitza la terapeuta i la treballadora social. Les famílies hi participen en funció de la seva situació sociofamiliar. Els professionals parteixen de la premissa que cada família és diferent i cada mare és única.

El Projecte 0 a 3 s’inicia el curs 2015-16 amb la finalitat de potenciar les capacitats i habilitats de les persones, augmentant la seva autonomia i reforçant el vincle comunitari. Aquest treball de fons facilita eines i aprenentatges que beneficien els nuclis familiars.