El Síndic es reuneix amb el Sector Social de la Companyia de Jesús

Els passats dimarts 4 i divendres 14 de febrer a la Fundació Salut Alta i a Cristianimes i Justítica, respectivament, un conjunt d’entitats vinculades a la Companyia de Jesús ens hem reunit per mantenir una trobada amb en Rafael Ribó, Síndic de Greuges. Les entitats participants han estat: Fundació La Salut Alta, Cristianisme i Justícia, Fundació La Vinya, Fundació Migra Studium, Arrels Fundació, Fundació Arrels - Sant Ignasi, Fundació per a joves La Carena, Fundació AFMA, Fundació Èxit, Fundació Carles Blanch i el Representant del Sector Social a Catalunya, Salvador Busquets.

En aquesta reunió es van posar de manifest diferentes situacions on les entitats valorem que l’Administració Pública no dóna resposta als ciutadans com caldria per tal de garantir els seus drets i deures.

El Síndic ens va oferir la possibilitat d’iniciar qualsevol procés de reclamació que valorem oportú sempre i quan puguem aportar la documentació i credibilitat necessàri.