Sopar de la Transpirenaica 2013 a FIT

El passat 3 d'octubre vam participar del Sopar de cloenda de la Transpirenaica 2013 a la Fundació Formació i Treball de Sant Adrià del Besòs. Després d'una visita a les instal·lacions i una explicació del tipus d'acompanyament que es realitza a les persones per intentar oferir-los segones oportunitats a la vida, vam celebrar a l'Escola-Restaurant D'INS un acte on els protagonistes van poder explicar les seves vivències durant la Transpirenaica Solidària 2013 i els seus projectes de futur.

L'acte va servir per agraïr a Ignasi de Juan el seu lideratge i convenciment de l'acció solidària, a Fundació Formació i Treball pel seu suport a la iniciativa, a tots els col·laboradors i participants i també per projectar als joves participants cap a expectatives d'èxit proper i per intentar que el món privat i les entitats del Tercer Sector comencin a aprofitar les sinèrgies per teballar plegats per la millora de les condicions d'inserció sòciolaboral d'aquelles persones en risc d'exclusió social.

En Tocris, que va participar durant 18 dies del mes de juliol, caminant al costat de l'Ignasi, va poder compartir la seva sorpresa, la seva descoberta interpersonal i la seva gratitud per l'experiència compartida. La Mireia i en Grau, com a referents de la Fundació, també van aportar què va suposar per a ells i per l'entitat participar d'aquesta primera edició de la Transpirenaica.

Les intervencions dels referents de les entitats i del sector empresarial van coincidir amb la necessitat de mantenir i millorar l'acció solidària iniciada aquest passat estiu.

Gràcies a tots!