Imatge o vídeo destacat

HEM FET EL CIM!!

 

L’ASCENSIÓ AL PEDRAFORCA ESCURÇA DISTÀNCIES

En Tocris, en Valentín i en Grau participen de l’ascensió al Pedraforca arribant al cim amb tota l’expedició!!

El passat dissabte 22 de desembre, com cada any des de fa 25 edicions, l’Escola Jesuïtes Sarrià organitza l’ascensió amb alguns dels seus alumnes i professionals al Pedraforca.

Enguany, arrel de la iniciativa de diferents professionals i pares de família vinculats tant a Sant Ignasi com al Centre Sant Jaume, hem aconseguit animar a dos dels nois del projectes d’inserció sociolaboral per participar d’aquesta activitat lúdica.

L’objectiu de la sortida ha estat fomentar el coneixement mutu entre dues realitats quotidianament distants però que a la muntanya escurcen les seves diferències. Davant del repte comú que tot el grup arribi al cim, rera cada passa s’obre la possibilitat del coneixement mutu, del company de viatge. I en aquest sentit, hem començat a fer passes per apropar mons sovint poc coneguts. I com ens ha dit en Miquel Gallés “la natura és el lloc per fer-se preguntes. I, la muntanya, el punt de trobada”.

L’experiència viscuda ha estat molt ben valorada pel conjunt de participants, tant pels propis nois com pels professionals que acompanyem als joves que hi han participat. La bona sintonia del grup i les possibilitats i potencialitats dels nois ens obren la porta a pensar en possibles accions que donin continuïtat a aquesta acció.

Des del Centre Sant Jaume volem agrair a aquelles persones que han facilitat i possibilitat tant la organització de la sortida, com l’adquisició del material per equipar als nois i preparar-los per l’ascensió (material que resta al Centre per futures accions i activitats): Eduard Rovira, Carles Ticó, Ignasi de Juan, Miquel Gallés i la resta de persones que han fet d’aquell dia una jornada única!!

Gràcies a tots/es per fer possibles petits somnis!