VISITES QUE ENS FAN SOMMIAR
L'Agustí i la Clara van venir el dia 9 de febrer a conèixer-nos!
Aquest dimarts vam dinar amb els presidents de l'APA de l'escola Sant Ignasi-Sarrià.
L'Agustí Boixeda i la Clara Serra com a membres del Patronat de la Fundació Carles Blanch, des del primer dia que van assumir aquest càrrec, van voler conèixer el nostre centre. Fins el dia 9 no va ser possible però el que és bo sempre es fa esperar!
Des del primer moment, ens vam sentir estimats i escoltats. Van estar atents a totes les nostres explicacions i sobretot van saber posar-se a la pell de tots nosaltres i la realitat del barri fent preguntes molt escaients que ens van fer reflexionar.
A mesura que anaven coneixent el nostre dia a dia, van començar a donar idees i propostes que ens van engrescar a tots plegats. Durant la sobretaula vam començar a sommiar sobre futurs projectes i activitats que estem del tot segurs que algun dia es faran realitat.
Moltes gràcies per la vostra visita!
Equip educatiu del CSJ