#rutines

Les rutines són imprescindibles durant l'etapa infantil i juvenil. Donen seguretat i aplanen el camí cap a l'èxit educatiu, personal i vital de cada nen i nena.

Navega per les rutines d'alguns dels joves i les joves que han passat pel Centre Sant Jaume i ajuda'ns a construir més i millors rutines per als infants que acompanyem des de l'entitat.

#larutinadezairaibarti ha canviat moltíssim amb l’arribada dels seus dos fills, l’Abraham de 2 anys i l’Isaac de només 3 mesos. Barti és gitano i era un adolescent de 12 anys molt rebel quan va entrar a la UEC del Centre Sant Jaume. No volia estudiar, però després de 4 anys a l’entitat, va canviar el xip i es va treure el graduat. Ara porta un temps treballant com a electricista i fa tot el que pot per passar més temps a casa amb la seva família.

Com ens pots ajudar?

Fes un donatiu i ajuda’ns a construir més i millors #rutines per als infants i joves que venen al Centre Sant Jaume.

Vull col·laborar

#larutinadeli la marca la seva feina com a integradora social en una Llar-Residència per a persones amb discapacitat intelectual. Va arribar al Centre Sant Jaume amb 8 anys i encara que va marxar als 18, sovint ens visita per explicar-nos novetats.

Ara, Elisabeth Capitán somia amb estudiar la carrera d'Educació Social i treballar a una entitat com la nostra.

Vull col·laborar

#larutinadeluisenrique comença molt d'hora al matí. Passeja el seu gos Duky una estona i després agafa el ferrocarril fins a la Universitat Autònoma de Barcelona, on estudia quart de Dret i primer de Criminologia.

Luis Enrique Vedia Añez va néixer a Bolívia, però va arribar a Badalona quan tenia 8 anys. Amb 16 va aterrar al Centre Obert del Centre Sant Jaume i ara amb 22, somia amb vestir-se la toga negra i convertir-se en jutge.

Vull col·laborar

#larutinadadama té molt a veure amb el seu somni de muntar una cadena de restauració de cuina saludable. Nascut a Mali, Adama Doumbia va venir a Badalona quan era només un nen i l’adaptació a la ciutat, la cultura i l’idioma no va ser gens fàcil.

Diu que al Centre Sant Jaume el van guarir emocionalment. Va estudiar el grau d'Auxiliar d’Infermeria i està treballant a una residència de gent gran, però ara la seva il·lusió és obrir el seu propi negoci i l’estem ajudant a fer-ho possible.