Imatge o vídeo destacat

Badalona crema el DIMONI del 2014

Aquest cap de setmana s'han celebrat a Badalona les festes de Sant Anastasi, Patró de la ciutat. I com cada any, la ciutat ha cremat a la platja el Dimoni d'aquest any i tots els petits dimonis que els ciutadans han elaborat. I les representants del Centre Obert Sant Jaume que participen del Consell dels Infants de Badalona, també n'han aportat un: el Dimoni de la Crisi i el Patiment.

Aquesta Festa va ser declarada d'interès turístic el 1991 per la Generalitat de Catalunya i cada any concentra milers de persones en els diferents actes que es realitzen a la ciutat.

Les representants del Centre Obert al Consell dels Infants de Badalona (C.I.B.) durant tot el curs porten realitzant activitats i accions relacionades amb l'Atenció a les Persones en Situació de Pobresa, tema escollit pels representants del Consell de tota la ciutat.

I és per aquest motiu que el Dimoni que ha aportat el CIB enguany va carregat de tots aquests elements negatius de la nostra societat que ells, com a infants, ja valoren que no volen tenir presents.