VA

Finalistes en la categoria d'innovació en la construcció

El nou edifici del Centre Sant Jaume, és un dels tres finalistes en la categoria d'innovació en la construcció!

El jurat de la XIX edició dels Premis Catalunya Construcció ha escollit 20 candidatures com a finalistes que optaran als guardons en les seves cinc categories professionals. L'objectiu d'aquests premis que convoca el Col·legi de l'Arquitectura Tècnica de Barcelona (CAATEEB) és reconèixer l'esforç dels equips de professionals i empresaris que, amb el seu treball, contribueixen a millorar la qualitat, la gestió, la sostenibilitat, la innovació i la seguretat de la construcció.

L'edifici pretén oferir un espai flexible, lluminós, acollidor, saludable que promogui la convivència, la inclusió i la formació de famílies en risc d'exclusió social de la comunitat de Badalona.

El passat dijous, vam acollir la visita del jurat encarregat de decidir qui és mereixedor d'aquest premi. Es va fer una visita guiada per l'edifici, realitzada pel nostre director, on no només van poder veure la part arquitectònica de l'edifici, a més, van conèixer el treball i funció que fem a la nostra entitat i el benefici que aporta aquest nou espai, per als nens, joves i famílies que acompanyem.

El pròxim dia 27 d'octubre coneixerem el resultat del jurat! Tant per a nosaltres com per tot l'equip de persones involucrades en l'entitat i el projecte, estar entre els tres finalistes ja és tot un premi!