El Centre Sant Jaume celebra 20 anys

El proper dilluns 16 d'octubre s'inaugura el 20è aniversari del Centre Sant Jaume. Amb el lema 'Celebrem el passat construint futur' l'escola Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi acollirà la primera de les activitats commemoratives que s'allargaran fins el dijous 9 de novembre.

Una exposició fotogràfica obrirà el programa d'actes, que inclou, entre d'altres propostes, accions educatives per als alumnes de Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi, tastets de voluntariat al mateix Centre Sant Jaume, una bicicletada des de Sarrià fins a Badalona, un dinar popular, una festa oberta al barri de Gorg, un torneig de pàdel a Cornellà de Llobregat i un sopar i un concert benèfics.

La celebració té un objectiu triple. Per una banda, ha de servir per generar espais de trobada entre generacions i agrair la tasca de tantes persones que han fet possible aquesta trajectòria. També es volen reforçar els vincles entre l'equip humà que opera a Badalona i la comunitat educativa de Jesuïtes Sarrià – Sant Ignasi. I, finalment, la celebració dels 20 anys ha d'enfortir l'entitat i fer-la créixer per millorar els seus serveis.

En concret, el pla estratègic 2016-2019 de l'entitat contempla la construcció d'un nou edifici.