foto material corporatiu

El Centre Sant Jaume assisteix a la Fira de Serveis educatius i Entitats de Badalona

Avui el Centre Sant Jaume hem estat explicant el que fem a la Fira de Serveis educatius i Entitats de la ciutat de Badalona que s’ha celebrat aquest matí a l’Institut Eugeni d’Ors. L’acte ha servit per inaugurar el curs escolar, així com per intercanviar experiències amb el professorat, equips directius dels centres educatius, mares i pares d’alumnes, fundacions i altres entitats socioeducatives de la ciutat de Badalona. El nostre director, Grau Ussetti, i la responsable del projecte de la UEC Gorg Sant Jaume, Virginia Santana, han compartit el dia a dia de l’entitat amb la comunitat educativa. L’alcalde de Badalona, Àlex Pastor, la regidora de Badalona en Comú Dolors Sabater i el regidor de Junts per Catalunya David Torrents també s’han interessat pel nostre projecte.