El pivot congolès de la Penya Omari Gudul amb els joves de la UEC Gorg

"Quan tingueu un objectiu clar a la vida, mireu endavant i lluiteu tan com pugueu per aconseguir-ho. La vostra família us donarà segur, al final, el seu suport". Aquest és el testimoni que el jugador de bàsquet de la Penya Omari Gudul va compartir divendres davant dels joves de la UEC Gorg.

Els alumnes d'aquest projecte educatiu van poder conèixer el relat de vida de Gudul de primera mà. El pivot del Club Joventut Badalona va compartir amb ells una història difícil però esperançadora. Nascut a Kinshasa, a la República Democràtica del Congo, Omari Gudul va créixer enmig d'un país en guerra. Un llarg periple el va portar primer fins a la Universitat d'Angelo State; va viatjar després a Bulgària on va participar en la Lliga Balcànica i el mes d'agost d'aquest any aterrava a Catalunya per tancar la plantilla del Club Joventut de Badalona.

Els joves del Centre Sant Jaume van tornar a casa aquell dia amb l'estímul d'una lluita reeixida.