Primera jornada de voluntariat social

Les entitats que treballen en el sector social de la Companyia de Jesús a Catalunya convoquen, per primera vegada, una jornada oberta a la població per tal de presentar i fer difusió de diverses opcions de voluntariat social per aquest curs que tindrà lloc el proper dimecres 27 de setembre a les set del vespre al Casal Loiola a Barcelona (carrer Balmes, 138).

Sota el lema 'Fes voluntariat, transformem la realitat', les entitats s’apleguen per compartir un espai amb les persones interessades en dedicar part del seu temps a accions de voluntariat. D’aquesta manera, la jornada compta amb un espai de presentació de les entitats que treballen al territori, acompanyat d’una fira per poder establir contacte amb les entitats i consultar les ofertes de voluntariat proposades.

Des de l’organització es vol ressaltar l’esperit de compromís i servei que implica el voluntariat d’aquestes característiques, així com l’acció de transformació social i personal que se’n deriva. Alhora, animen a la participació i assistència a la jornada per poder resoldre possibles dubtes i inquietuds.

Les entitats del sector social de la Companyia de Jesús de Catalunya presents a la jornada són Arrels Sant Ignasi, Fundació Carles Blanch, Fundació La Vinya, Fundació Migra Studium, Fundació Salut Alta i  Entrecultures Barcelona.