VI Camp de Treball

Aquest estiu hem celebrat el VIè Camp de Treball al Parc Natural del Montnegre i el Corredor amb els joves d'entre 12 i 16 anys que participen d'algun dels projectes de l'entitat i altres joves de la ciutat de Badalona. Un any més, gràcies a la col·laboració dels tècnics del Parc Natural hem pogut contribuïr a preservar un entorn natural fantàstic i molt proper a Badalona.

El grup de joves que ha participat d'aquest Camp de Treball ha col·laborat en la creació de Caixes Niu que s'han col·locat en diferents espais de l'entorn natural, s'han realitzat tasques de neteja i manteniment d'instal·lacions, s'ha col·laborat en la neteja i cura del grup de rucs que hi ha a la reserva Rukimon a més d'altres activitats lúdiques i educatives per permetre als joves gaudir de la Natura amb plenitud.

Gràcies, un any més, als voluntaris que han participat i col·laborat en la realització d'aquest Camp de Treball.

Amb la col·laboració de:

Voluntaris del Centre Sant Jaume